Moikka

Totuus on nyt se, että mää olen siis mansesta, eli Tampereelta. Olen 25-vuotias, jousimies ja äärimmäisen tempperamenttinen ihminen. En ole hyvä, en paha, tietenkin pyrin hyvään, mutta uskon, että jokainen onnistuu joskus ja että bad hair day ja muu paska on ihan normaalia elämää ja sitä ei tarvitse häpeillä, eikä sitä tarvitse pelätä. Finni alaleuassa (kirjoittajalla tällä hetkellä mustelma, joka tuli hortoillessa kotiin melkein viikko sitten) on vain jälki siitä, että aineenvaihduntasi toimii ja olet ihan nuoressa iässä vielä. Lisäksi verkkarit on parhaat housut päällä.

Puhuimme tänään, kun aloitimme mm. tämä blogin, että mitä kirjoitetaan facebookissa, eli facessa, eli naamassa statuspäivityksiin. Ajatteleeko sitä statusta sitten niiden lukijoiden kannalta kuitenkin vai ei. Olen huomannut alkaneeni ajatella enemmän. Usein koitan olla statuksissani myös kovasti nokkela. Aiettä se muuten ärsyttää, olla nyt jotain, mitä ei ole, niinkun statuspäivityksessä! MITÄ?! Mä en todellakaan ole nokkela, joskus ennemmin jopa häiritsevän hidas; saatan loukkaantuakin vasta seuraavana päivänä, kun en ole tajunnut vittuilua aikaisemmin.

Ja toinen asia: mitä on yhteydenpito statuksien välillä? Tarkoitan siis sitä, että Jotkut vain olettavat, että mulla menee jotenkin mun statuspäivitykseni vuoksi. Esimerkiksi lähisukulaisestani en ole kuullut kuukauteen, koska hänestä on ihan ookoo seurata mitä tapahtuu minulle statuksistani. Just. No ei sitten soitella. Mä soitan, kun kyselen jotain kuulumisia sitten.

Tuuli on ihan hyvä nyt ja on ihan pakko suunnata kaupunginteatterille. Suukottelemisiin!

P.S. Laura otti kuvia ja laitellaan niitä tänne tänään jo tai myöhemmin lörts!